woensdag 28 augustus 2013

een kaartje met inhoud...

Hallo,

Deze keer heb ik de vraag gekregen of ik ook een kaart kan maken waar geld in gestoken kan worden. Natuurlijk kan ik dat. Het was wel even zoeken op het net, en uiteindelijk heb ik niet echt iets naar mijn zin kunnen vinden.
Toen werd het gewoon een simpele kaart, met daarin een soort van insteekstrook. Al met al best een leuk resultaat.
zie en oordeel zelf.










de kleuren die ik heb gebruikt zijn  de incolors van 2012-2013. Summer Starfruit en Raspberry Ripple en een vleugje primrose petals.
Een van mijn favoriete stempelset de Secret Garden gebruikt. Ook de leuke Chalk Talk set gebruikt.

Tot de volgende keer.
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...