zaterdag 3 augustus 2013

Field flowers met Chalk talk

Vandaag dit leuke kaartje
De inspiratie kom weer uit een oudere catalogus.  Het omklappen van het cardstock is leuk idee.



Ik heb hier met de kleur wispher white, primrose en summer starfruit gewerkt.
De label eerst gestempeld en daarna de dies (blz 187) gebruikt.
Een hele leuke combinatie set die ook nog eens leuk geprijsd is een Bundel heb je al voor 49,95 euro en dat is dan de hout versie. Een echte aanrader. 
Wil je weten elke labels er nog meer in de set zitten? Neem dan snel een kijkje op pagina 12 van de catalogus. 
Wil je deze set bestellen, stuur me dan een mailtje.

tot de volgende keer.
Miranda





Field Flowers set ( te vinden op blz 67) en de Chalk Talk set vind je op blz 12.

1 opmerking:

  1. Mooie kaart weer! Zo'n close-up is leuk, maar ik vind het persoonlijk ook leuk als je het hele kaartje kunt zien, want nu heb ik daar niet zo'n goed beeld bij. Misschien een tip?

    BeantwoordenVerwijderen

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...