maandag 12 augustus 2013

Hier is ie dan.....

Hallo allen,

Omdat er nu deze maand nog een leuke actie loopt, 3 pakken design papier kopen en de 4e mag gratis uitzoeken, dacht ik ... daar moet toch wel iets leuks mee te maken zijn.
Het is een leuk project geworden al zeg ik het zelf.
Ik heb een (ster)boekje gemaakt.


 Zoals ik gister al vertelde, heb ik het, in de basis af, het is nog kaal, en moet nog aangekleed worden.
Welk naam ik het project ga geven, weet ik nog niet, maar dat ik er foto's in doe ... ja, dat is zeker, want de binnenkant is daar uitermate voor geschikt.
Kijk maar...
En dan heb ik er ook nog eens vier grote tags bij gemaakt, dus nog meer ruimte voor tekst of foto's.
Nou wat vinden jullie hiervan?? Ik hoor graag jullie reacties.

Nu dacht ik dat het misschien wel leuk is om in de maand Oktober een sterworkshop te geven, en natuurlijk gaan we dat dan doen in de kerstkleuren.
Eind Augustus komt er een nieuwe seasonal happiness catalogus uit, en ja met die materialen wil ik dan zo'n kerst-sterboekje maken.
Wie o wie heeft hier zin in? heb je interesse, neem dan contact met me op.

Hoop van jullie te horen.
groetjes Miranda


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...