donderdag 26 september 2013

Tasje

Hallo,

Deze keer weer een opdracht gekregen. Iets waar geld in kan, en dan als verjaardagskado te geven.
Niet moeilijk dacht ik. Deze keer een tasje gemaakt.




alles wat ik gebruikt heb komt uit de catalogus, maar ben je op zoek naar iets uit de catalogus van vorig jaar (dan is dit je kans om er alsnog aan te komen), neem dan een kijkje in de online winkel onder het kopje Clearance Rack. Hier kan je zomaar vinden waar je naar opzoek was.
Heb je geen creditcard.. dan kan je mij een mail sturen en zal ik het voor je bestellen.

Wil jij ook een keer kennis maken met Stampin' Up! producten?
mail me dan om een workshopdatum af te spreken, dan kan je bv, dit tasje maken, of kaarten.

Miranda







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...