dinsdag 11 februari 2014

Make a Wish

hallo, wat kan je toch leuke dingen doen en maken met de Perfect Pennants 133227 prijs 35,95 euro (blz 27 van de spring catalogus) Deze set is ook als een bundel te koop, en dan krijg je er banner framelits erbij. prijs 55,95 euro.
Ik heb er een punt doosje van gemaakt, wat je eigenlijk voor iedere gelegenheid als kado kan geven.


Het designpapier komt uit de color collection designer series op blz 152. Op dit blok heb je 40 vellen designpapier in 10 kleuren.
Voor het doosjes heb ik de volgende kleuren gebruikt. 
pacific point, pumpkin pie, grumbal green, en very vanilla.
De sterren zitten in de stempelset.
Heb je vragen over het een of ander...stuur me dan een mailtje.
Groetjes Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...