maandag 17 februari 2014

Ook zin in de Lente?

Hallo allemaal,

Wat een prachtige zondag hebben we weer gehad, zonnetje erbij , heerlijk gewoon.
Ik krijg in ieder geval zin in de lente, maar als ik de weerberichten bekijk, dan komt er regen aan..
Daarom maar een voorjaarskrans gemaakt.
Heerlijk de lente naar binnen halen.

Het is de Burlap and Blooms Simply Created Wreath kit. Je kan het vinden in de lente catalogus op blz 21. Voor 21,95 krijg je een kant en klaar pakket, waar je zelf mee aan de slag gaat.
Je kan 15 bloemen maken van groot to klein.
Wil jij ook de lente naar binnen halen, bestel dan deze Kit.
Heb je vragen over het een of ander, stuur me dan een mailtje.

Groetjes Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...