dinsdag 1 april 2014

Creatief Weekend 4,5 en 6 april in Rijswijk

Hallo Allemaal,

Dit is voor van de week mijn laatste blogbericht. Ik ben druk met de voorbereidingen bezig voor het creatief weekend op 4, 5 en 6 april in Rijswijk.
Kom gezellig langs en zie wat je allemaal kan maken met de producten van Stampin' Up!
Je kan me vinden op stand nr. J8.
Wil jij een entreekaartje met korting klik dan hier

Natuurlijk heb ik ook nog iets schattigs gemaakt. Een heel klein snoepdoosje, gemaakt met het envelop punch board.



Tot op het Creatief Weekend!
Miranda


1 opmerking:

  1. Ziet er erg mooi uit je snoepdoosje, helemaal super.
    succes in Rijswijk.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...