zaterdag 3 mei 2014

Hallo allemaal,

En toen was het weer weekend, die week vliegt voorbij.
De tijd van bijzondere dagen en verjaardagen is weer aangebroken. Ik heb alvast een leuke kado-verpakking gemaakt.

De basis is een vel Whisper White cardstock.
Deze heb ik bewerkt met de stempel set Gorgeous Grunge, (zie blz 109 prijs 29,95 euro)
En met de flowershop bundel de bloemen gemaakt (blz 94)
De tekst komt uit de mooie Happy Watercolor set (spring/summer blz 22, prijs 35,95 euro)
Het lint kan je vinden op blz173 prijs 10,95 euro (en daar krijg je dan 9 meter lint voor)
De kleuren waar ik mee gewerkt heb: bermuda bay, raspberry ripple en daffodil delight, Baked brown, en midnight muse.

Wil jij nog profiteren van alle bundelprijzen in de catalogus, bestel ze dan nog voor 30 juni.
Heb je vragen over het een of ander.... stuur me dan een mail.

groetjes Miranda




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...