woensdag 18 juni 2014

een klein doosje


Je kent het wel, een verjaardag, tja wat ga je dan geven?
De Jarige wil graag een bijdrage voor...... Oké. Maar zo geld van het ene handje in het andere is zo...simpel.


Ik heb met een klein stukje design papier van 6x6inch een klein doosje gemaakt.
Ik heb hier wel mijn envelop punch board bij gebruikt.
Het design is er eentje uit de retro fresh serie (springcatalogus blz 19).
Met de leuke scallope tag pons (springcatalogus blz 35) heb ik een label om mijn doosje gemaakt.
uit de Chalk Talk set (annual catalogus blz 6) een labeltje gekozen.
Een stukje zilverlint erop en klaar is mij kado.

Twijfel je of je of je nog iets uit de catalogussen wilt bestellen? Twijfel dan niet te lang, op 30 juni houd het echt op.
Heb je nog vragen over het een of ander... neem dan contact met me op, via email of telefoon.
groetjes Miranda




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...