maandag 2 juni 2014

Kado kaart

Hallo Allen,

Het is al weer even geleden dat ik van me heb laten horen/zien.
Het is nu een drukke periode, de huidige catalogus is nog maar tot 30 juni geldig. De retired lijsten zijn bekend en iedereen wil nog dat ene leuke product hebben. Wees snel want op = echt op.
Dan komt er per 1 juli een nieuwe catalogus. En ooh daar staan weer hele leuke dingen in...
Ook nieuwsgierig?  Ik stuur een nieuwe catalogus tegen verzendkosten naar je toe.
Plaats je deze maand nog een bestelling, dan krijg je gratis de nieuwe catalogus.

Ik heb nu nog een kaartje gemaakt met de Happy Watercolor set gemaakt. Het is toch jammer dat deze eruit gaat. Maar de vlinder set die blijft!
Ook de Nederlandse teksten blijven erin.

Dit is weer een kaartje waar geld of een kado-pasje in gestopt kan worden. Het is alleen eruit te halen via een scheurstrip.
Wil jij nog iets uit de catalogus bestellen, wees snel en laat het me weten....

Nog een fijne dag.
Miranda



1 opmerking:

  1. Dit is een éénmalig bericht
    Uitverkoop in onze webwinkel voor al het materiaal om kaartjes te maken
    http://www.creadiva.be/c-1204074/wenskaarten-maken/

    korting van 70 % tot uitputting voorraad
    www.creadiva.be

    BeantwoordenVerwijderen

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...