donderdag 12 juni 2014

Zo leuk....


Ooh.. wat zijn het toch weer mooie spullen in die nieuwe catalogus.
Deze kaart bijvoorbeeld, heb ik met zo'n leuke set gemaakt. Ik zag het staan en dacht.... die moet ik hebben.
En aah.. dan dat design papier, met vissen, krabbetjes zeesterren en walrussen....
De mooiste creaties kan je ermee maken.
Ik heb deze schud- kaart gemaakt.

Kan jij niet wachten tot 1 juli, en wil je nu al in de nieuwe catalogus bladeren?
Dat kan, stuur me een mail en dan stuur ik jou de catalogus tegen verzendkosten (3,84 euro) naar je toe.
Heb je vragen, wil je iets uitproberen.. Maak kennis met de producten van Stampin' Up! en boek een workshop.

groetjes Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...