dinsdag 15 juli 2014

kraft doosje


Deze keer was ik opzoek naar een klein cadeautje voor mijn collega.
Iets van een doosje, waar ik dan een aardigheidje in kan doen. Gelukkig heeft
Stampin'Up! ook kraft gift boxes in de catalogus staan, zie bladzijde 200.
Er zijn 3 soorten. Groot en klein, met en zonder window raam.
Ik heb voor de Decoratieve Window Gift Box gekozen.
Lekker handig die doosjes, je kan er van alles indoen!


Ik had de Flower Patch bundel  (blz 156) besteld, maar alleen de Flower Fair Framelits Dies gekregen, de stempels waren niet op voorraad. Ik dus met de Dies (blz 230) aan de slag.
Een stukje design papier van de serie Flowerpot (blz 186)
Het lintje Hello  Honey, en een labeltje gemaakt, met de Chalk Talk die (blz 230) en de tekst komt uit de set Just sayin.
Mijn collega vond het een prachtig doosje, en vooral de inhoud...

Heb je vragen over het een of ander, stuur me een berichtje.

groetjes Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...