zaterdag 26 juli 2014

Vouwkaart

Het is al weer even geleden dat ik iets heb laten zien.
Afgelopen dagen zat ik te puzzelen met een stukje cardstock van 4x 9 inch of  22,5 x 10 cm.
Mijn bedoeling een kaart maken.
Vroeger had ik van die malletjes om van een soort spring kaarten mee te maken , en aangezien ik die niet meer heb....ben ik zelf aan het rillen en vouwen gegaan.
Dit is mijn kaart geworden.






Ik zal proberen om uit te leggen hoe ik tot dit model ben gekomen.


 


Op het langen stuk rillen op 2 en 7 inch. (5 en 18 cm)
En op het korte stuk rillen op 2 inch ( 5 cm)
Dan maak je nog 4 schuine rillijnen. Ik heb met mijn gevoel van zeg  boven 0,5 cm van de midden  rillijn  naar 4 cm beneden een rillijn gegeven 
Midden op zit een vierkant van 2 1/4x 2 1/4  inch (ongeveer 5,8x 5,8 cm) een iets kleinere erop en dan de bloem.

Ik heb als basis de Mossy Meadow. Het design zijn kleine stukjes van de serie Flowerpot (blz 186)
De stempels komen uit So very Happy ( blz 55) Er is voor de bloem een bijpassende pons Blossom op (blz 219)
Ik heb met memento black gestempeld, en de bloem met de blendabilities daffodil delight en een snufje van de blendabilities pumpkin pie. te vinden op blz 212.

Heb je vragen over het een of ander..
Wil je spullen bestellen...
of wil je een workshop bij je thuis...
Laat het me dan weten.

groetjes Miranda
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...