zaterdag 16 augustus 2014

Confetti...

Hallo allen,

Wat doen jullie eigenlijk met al die kleine stukjes cardstock?
Ik bewaar ze in een tas, en grabbel er af en toe een stukje uit om te gebruiken, maar 9 van de 10 keer gaan er meer stukjes in de tas, dan dat eruit gaan.
En wat ga je er dan mee doen? Weggooien ,nee, je weet nooit waar het goed voor is.
Ik heb mijn Fringe Scissors schaar (blz 215) gepakt en van de allerkleinste stukjes cardstock confetti geknipt.
Wel een klusje om te doen, maar je krijgt er een hoop gekleurde snippertjes van.
En wat kan je er dan mee doen?  Ik heb ze kado gegeven aan een jarige.
De confetti in een zakje doen en op de kaart plakken.



Met de tekst uit de Bravo set (blz 133) in verschillende kleuren gestempeld. Heb wel de stamp-a-ma-jig gebruikt om de tekst redelijk recht op de kaart te zetten.


groetjes Miranda












Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...