woensdag 3 september 2014

Flip Down card en Nieuwe Weekly Deals.

Hallo Allemaal,

Ik heb een Flip Down Card gemaakt speciaal voor mijn collega.
Ze had mij 3 leuke foto's toegestuurd van het opspelden van de verzorgende IG speld.
Ik kon het niet laten om hier een speciale kaart mee te maken.


Het vierkant waar 15 July opstaat kan je naar beneden flappen. (Ik heb het vast gezet met een magneetje). En dan krijg je dit..


Eigenlijk is het net een schilderij.
Ik heb de volgende stempel sets gebruikt: Bravo (blz 133), Epic Alphabet (blz 85), de hostess set Bloom with Hop (blz 240) De cijfers komen uit een oudere set van vorig jaar.

Vandaag weer een Nieuwe Weekly Deal, geldig van 3 sept t/m 9 sept.
Was je toe aan refill voor je inkpads, of gewoon om met de inkt te spelen, dan is deze deal leuk.


Nog een fijne dag.
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...