vrijdag 2 januari 2015

Gelukkig Nieuwjaar !

Iedereen via deze weg de beste wensen voor het nieuwe jaar.
En wat gaat het nieuwe jaar weer goed van start. o ja, ja, vanaf 6 januari start de Sale-a-Brations weer.
Wat houd het in, voor iedere € 60 die je besteed mag je een gratis Sale-a-Brations product uitzoeken en die lopen zeer uit een, van Stempels, papier, lint en knoopjes maar ook Blendabilities!



Ik heb een kaartje gemaakt met allemaal Sale-a-Brations producten, alleen de bloem en de tekst  niet, deze zijn wel nieuw en staan in de Nieuwe Spring Summer catalogus. Deze catalogus komt uit op 5 Januari. Vanaf 5 januari kan je dus geen spullen meer uit de Autumn-Winter catalogus bestellen.

 Afgelopen dinsdag zijn er nog een aantal leuke weekly Deals gekomen, deze zijn nog geldig tot en met 6 januari.



Zit er toevallig nog een leuke deal voor je bij? Geef dit dan aan mij door.
Op 6 januari gaat de eerste bestelling geplaatst worden.

Heb je vragen over het een of ander,
of wil jij een leuke workshop boeken, stuur me dan een email.

Groetjes Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...