woensdag 28 januari 2015

kaartje en nieuwe deals!

Wat gaat de week toch weer snel voorbij zeg!
Afgelopen week, ben ik aan het stoeien geweest met de Painted Petals (blz 19). Dit is een Two Step stempelset. Ik heb de Photopolymer versie, dan kan ik tenminste zien waar ik de afdruk neerzet, ja eerst het takje en dan het bloemetje. Klink makkelijk, maar in de praktijk pakt het altijd net anders uit.

Ik heb een simpel kaartje gemaakt.
Whisper White, met de kleuren Pacific point en wild wasabi. een stukje Painted Blooms Cotton Twine, en de tekst komt uit de set Crazy about You.

Materialen die ik bij deze kaart heb gebruikt:
Built for Free Using: My Stampin Blog

Er zijn weer nieuwe weekly deals deze zijn geldig van 28 januari t/m 3 februari.
Deze een aantal ponzen voor een aantrekkelijke prijs.
Zit er iets voor je bij laat het me dan weten. maandag 2 febr. ga ik een bestelling plaatsen.


Built for Free Using: My Stampin Blog
Iedereen nog een leuke dag, groetjes Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...