woensdag 11 februari 2015

Speciaal voor jou


Ach, ik dacht een speciaal kaartje te maken voor jou.. omdat het bijna Valentijn is.


Ik zie nu pas dat de stempelafdruk een beetje scheef staat! ja dat krijg je als je geen stamp-a-ma-jig gebruikt. Ik dacht ik kan zo wel even die afdruk maken, wel gelukt maar een beetje scheef..
De tekst komt overigens uit de Nederlandse set K.J.E.G (koop je eigen geschenk) Meer info over deze set kan je in de bovenbalk vinden onder Nederlandse tekst stempels.

En ja, jullie raden het al, het is weer Woensdag, tijd voor nieuwe Weekly Deals.

Built for Free Using: My Stampin Blog

En wat zitten er weer mooie spullen bij!
wat dacht je van de dies, of het magnetisch board voor je BigShot?
Of ga je toch voor de lintjes,
Misschien wil je wel een slinger maken, dat kan met het leuke Chalkboard banner created kit.
Zit er een leuke deal voor je bij.... laat het me dan weten as maandag de 16e ga ik weer bestellen.

Ik zal de lijst nog even de materialenlijst geven die ik voor mijn kaart het gebruikt.


Built for Free Using: My Stampin Blog
Als er vragen over het een of ander zijn, laat het me dan weten. Iedereen een leuke dag, Miranda

1 opmerking:

  1. Ik heb die prachtige kaart maar dan met een andere tekst van jou gekregen en ik vind hem wel zoooooooo mooi! In het echt nog veel mooier en mijn tekst staat wel recht.

    BeantwoordenVerwijderen

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...