vrijdag 13 maart 2015

beestenboel

Ooh wat vind ik deze set toch geweldig, echt een kaartje voor vrijdag de 13e!
Toen de spring summer catalogus uit kwam, en ik deze doorbladerde viel deze set direct op.
Die moet ik hebben, welke set ik bedoel.... From the Herd (blz 15)
Ik heb al vele kaarten gemaakt met deze beestenboel, en het blijft leuk.
Op Pinterest kwam ik het idee tegen.

Hoe grappig kan dit stel dan toch overkomen.
Ik heb ze allen gestempeld en 1 voor 1 ingekleurd en uitgeknipt.
Het inkleuren is eigenlijk geen echt inkleuren, want ik heb op gekleurd cardstock gestempeld!!
De filmstrip, daar is een stans van.
Ik zal de lijst met benodigdheden geven.



Built for Free Using: My Stampin Blog

Als er vragen over het een of ander zijn, laat het me weten,
Iedereen een leuk weekend.
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...