woensdag 8 april 2015

een baby

Een tijdje terug de vraag gekregen om een kaart te maken voor een baby.
Ja, dan vraag je natuurlijk voor een jongen of een meisje, nou dat is nog een verrassing, dus iets neutraals.
Nu heb ik de set Celebrate Baby, daar maar een kaartje mee maken. Ik wilde iets speciaals maken, iets met glitter, maar het idee kwam maar niet. Lang leve Pinterest! Daar zag ik een kaartje van jaaaaa die is het, en dus grotendeels na gemaakt.

Ik heb voor licht blauw gekozen, iets in mijn achterhoofd  zei; het wordt een jongen.
en inderdaad ik had gelijk.
De tekst is niet van SU, ik had niets anders.

Vandaag weer Woensdag, tijd voor nieuwe Weekly deals.
Geldig van 8 apr t/m 14 apr.
En wat voor een deals zeg! 14 prachtige producten.

Built for Free Using: My Stampin Blog


Zit er een leuke deal voor je bij...
Laat het me dan weten,
fijne dag verder
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...