woensdag 15 april 2015

Sheltering Tree en nieuwe weekly deals

Hallo allen,

Als je op het creatief weekend bent geweest dan zal je vast deze kaart wel hebben zien staan?

En oh, wat heb ik er vele reacties op gehad.
Ja, de set Sheltering Tree is ook wel erg leuk. Het grote voor deel is dat je door de stempel heen kan kijken, en door met kleuren te spelen krijg je de meest uit een lopende creaties.


en de binnenkant daar kan je een tekst neerzetten (hoeft niet)





Ik heb vele vragen gekregen, wat zijn de maten van deze kaart.
Dus hier de korte beschrijving:
Cardstock  (groen)  26,7 x 14 cm.
deze ga je rillen op de lange kant bij: 18,8 en  21,6 cm
van het kleinste stuk maak je een tag. dit doen je door op de rillijn een cm in te knippen, je kan er bv.  de scalloped tag topper pons voor gebruiken, maar je kan ok de schaar pakken en 2 hoekjes afknippen.
het witte cardstock is zeg 13,5 x 10,2 cm en
een stuk van 4,5 x 13,5 cm, hier haal je ook de hoekjes af.
Bestempelen en dan opplakken.

De nieuwe weekly deals.

Built for Free Using: My Stampin Blog


deze zijn geldig van 15 apr t/m 21 apr.

Als er iets leuks voor je bij zit? laat het me dan weten, dan zal ik het voor je bestellen.


Op 21 april dan komt de Retired lijst uit (een lijst van producten die uit de annual catalogus gaan verdwijnen).
en de vraag wat er dan allemaal in de nieuwe annual catalogus komt??  Dat weten we pas 2 juni.

Heb je vragen over het een of ander, laat het me dan weten,

Geniet van het mooie weer!

Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...