woensdag 13 mei 2015

Oooh het is zo leuk


om demonstratrice te zijn,
ik weet namelijk al hoe de nieuwe catalogus eruit gaat zien!
en ook weet ik al wat er allemaal in staat,  en nee, ik ga het allemaal nog niet verklappen.
Er komen wel weer nieuwe incolors, en op dit kleine kaartje zitten 3 kleuren.


Vind je ze ook niet prachtig?  In het echt zijn de kleuren nog mooier..
En misschien heb jij wel zo'n kaartje in een hele grote envelop in je brievenbus gekregen?! hihi

Goed vandaag is het woensdag, dat betelend nieuwe weekly deals.

Built for Free Using: My Stampin Blog


en deze leuke deals zijn geldig van 13 mei t/m 19 mei.

Trouwens, de retired lijst is weer up to date, dus, twijfel je nog over een of andere set? wees snel, want voor je het weet is het 2 juni en dan kan het niet meer!

als er een leuke deal voor je bij zit...
                        of
als je vragen over het een of ander hebt...
stuur me dan een email.

Iedereen een leuke dag.
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...