woensdag 15 juli 2015

Miranda, wij willen graag een doosje met daarin een klein boekje maken. In dit boekje willen wij iets kleins verstoppen, van theezakje tot een klein kaartje. Denk je dat je dit een keer kan verzorgen?
Natuurlijk kan ik dat, en het heeft even denkwerk gekost, maar dit is het dan geworden.

Het doosje is van Kraftpapier gemaakt, net effe steviger dan het normale cardstock.
De deksel bewerkt met de Georgeous Grunge, een vlinder, en een tag gemaakt met de Banner Triple, en een leuke tekst erop.

Het boekje bevat kleine envelopjes waar je het nodige in kunt verstoppen.
En ja, ik heb het envelop punch board gebruikt.

Het was een gezellige en geslaagde workshop.
Wil jij ook een keer met vriendinnen (of alleen) een creatieve avond hebben, stuur me dan een email, om een afspraak te maken.

Oke, Woensdag, Nieuwe weekly deals. Je kan ze vinden in de rechter zijbalk.
Zit er een leuke deal voor je bij? geef dit dat voor maandag 20 juli door.

Hier de lijst met spullen die ik heb gebruikt bij de workshop.
Built for Free Using: My Stampin Blog


Heb je vragen over het een of ander, laat het me dan weten.
Fijne dag verder
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...