zondag 19 juli 2015

O jee, wat gaan de dagen snel voorbij, vooral als je van alles te doen hebt.
Het is weer tijd om iets te laten zien. Deze keer een kaart.
Ik kreeg de vraag of ik een kaart kon maken met .. een vlinder. Nu dat is niet zo moeilijk, want er staan genoeg mooie vlinder- sets in de catalogus.
Ik heb gekozen voor de set Butterf;y Basics.  Deze heeft ook mooie bij passende stans.
Te samen als een bundel te bestellen


Je kan het niet goed zien maar er zon een gouden vlinder onder de paarse.
Deze spullen heb ik gebruikt;

Built for Free Using: My Stampin Blog

As maandag 20 juli (in de middag) ga ik weer bestellen, wil je nog iets hebben?
geef dit dan aan mij door.

Nog een leuke dag,
Miranda




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...