zondag 5 juli 2015

Watercolor techniek

En wat doe je als het erg warm weer is..?
Met water spelen, en dat heb ik gedaan ook!
Het watercolor papier lag me al een tijd lang aan te kijken, maar de inspiratie ontbrak, tot vanmiddag.
De Tour op de achtergrond en ik aan het kliederen met water en inkt.
Dit is het resultaat geworden.



Het watercolor papier heb ik bewerkt met de aqua painters blz 163 en inkt refils en de inktpad gebruikt.
De bloemen komen uit de You've Got This (blz 113) en de tekst uit de Nederlandse set.
Nu kan ik wel beschrijven hoe je met de aqua painters aan de slag moet gaan, maar ik denk dat het makkelijker is om even naar een flimpje te kijken. Klik HIER en ga daarna zelf aan de slag.
Ik heb de Ombre Techniek gebruikt.
de materialen die ik heb gebruikt


Built for Free Using: My Stampin Blog


dus als je vragen hebt, laat het me weten,
Nog snel iets bestellen, geef het door voor maandag 6 juli 12 uur.
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...