woensdag 5 augustus 2015

Deze keer een banner kaart.
Als je er meerdere maakt dan kom je wel tot een leuke slinger.
Ik ben met de set Flower Patch aan de slag gegaan,



het leuke is dat je de bloemen niet met de hand hoeft uit te knippen, er zijn namelijk bijpassende stansen, en ja, ook deze set is als bundel te bestellen.
de vlinders, zijn stansjes gemaakt met de Butterflies Thinlits.
Als je goed kijkt, dan zie je op de achtergrond een vlinder gestempeld. Nee, daar is geen stempel van. Ik heb van het stansje een stempel gemaakt. Ik was opzoek naar een wat grotere vlinder stempel, maar deze is nergens te vinden, en dan ga je zelf maar aan de slag.

Woensdag ,vanaf vandaag weer nieuwe Weekly deals, je vind ze in de rechter zijbalk.


Built for Free Using: My Stampin Blog



Als er vragen zijn, dan hoor ik ze graag.
Geniet van het mooie weer,
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...