zondag 25 oktober 2015

Gift Bag

Ja, de Gift Bag Punch board is een geweldig ding!
Zo op z'n tijd wordt er een tasje gemaakt en daar gaat dan een klein cadeautje in. Leuk geven als je ergens op visite gaat.

Afgelopen week had ik even geen zin, om met mijn neus in de leerboeken te zitten. Ik had zin om iets te maken. Via Youtube kwam ik een filmpje tegen met de uitleg hoe een tasje met een flapsluiting te maken. Ooit had ik er al eentje gemaakt, maar dacht hier de link te plaatsen, zodat een ieder er mee aan de slag kan gaan.

Hier mijn creatie.
Ik heb het prachtige designpapier uit de serie Home for Christmas gebruikt.
De stempels komen uit de Cozy Christmas set.
Hier een lijste van gebruikte materialen.
en de link klik HIER en maak je eigen tasje.


Built for Free Using: My Stampin Blog
als je vragen hebt...
Laat het me dan weten.
Fijne dag verder
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...