woensdag 4 november 2015

Nooit geweten dat het bestond. Nu zul je, je afvragen wat bedoelt zij nu weer.
Nou gisteren hoorde ik op de radio dat het de dag van: zeg eens hoi tegen elkaar (dag) was.
Nu was ik gisteren niet in de gelegenheid om een blogpost te maken, dus doe ik het vandaag.
Ik heb een heel toepasselijke kaart, deze




gemaakt met de Layered Letters Alphabet, deze vind je op blz 133.
verdere uitleg over deze kaart is niet nodig.
Heb je vragen over het een of het ander, stuur me dan een email.
Wil je iets bestellen.... geef dit ook aan me door, aanstaande vrijdag ga ik een verzamelbestelling plaatsen.

Dan nog even melden, dat er over twee en een halve week een creatief weekend in Rijswijk is. 20, 21 en 22 november.
En ja, ik ben er ook. Ik kom op de zaterdag en de zondag.
wil je meer informatie? In de bovenbalk kan je meer informatie vinden, zo ook hoe je met korting naar binnen kunt komen.

Fijne dag verder
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...