zaterdag 20 februari 2016

Even een ander soort kaartje laten zien.
Bij een verjaardag hoort een kaart, maar soms dan weet je niet wat je voor een kaart moet maken.
Ik wilde iets met de embossing mal Confetti Textured (blz 5) doen. en omdat het een kinderkaart moet worden iets met de uilen en ballonnen pons gedaan.

Met de uilenpons kan je veel meer dan alleen maar uiltjes maken, je knipt de oren eraf en dan heb je al een heel ander figuurtje, de wiebeloogjes maken het geheel compleet.

Omdat ik niet goed wist hoe ik een minion in elkaar kon zetten ,heb ik op Pinterest gekeken, en joh, daar staan er heel veel.
Neem ook maar eens een kijkje op Pinterest en je zal zien, dat er heel veel is te vinden.

Als er vragen zijn, laat het me weten,
wil je iets bestellen, geef het dan aan me door,
Fijn weekend
Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...