zondag 28 februari 2016

Herbie


Hallo,

Gisteravond ben ik lekker aan het kliederen geweest.
4 kleuren inkt en een aantal sponsjes. Misschien raad je al hoe mijn handen eruit hebben gezien, haha, overal zat de inkt.
Op Pinterest kwam ik een kaart van Tami White tegen. Zij had een Herbie kaart gemaakt.
en ja, je raad het al, ik heb hem ook gemaakt. Een beetje een look a like..gemaakt.


Wat een leuke techniek is dat eigenlijk, inkt met een sponsje aanbrengen. Op deze manier kan je vele achtergrondjes maken.
En ja, die kever is echt een leuke stempel, eentje die je in je collectie moet hebben!
Hij komt uit de Beautiful Ride set (€ 21) op blz 15 van de sping summer catalogus.

Als er vragen zijn laat het me dan weten,

Fijne dag,
Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...