zondag 13 maart 2016

Hallo, vandaag laat ik een doosje zien.
En wat voor een doosje, eentje waarbij je geen lijm nodig hebt!



Het label kan je eraf schuiven


en dan kan je hem openmaken.


  en helemaal uit elkaar vouwen.



Een leuk doosje met een maat van 10 x 7,5 cm. leuk om iets van chocolade of een stukje zeep in te doen!


Bij dit doosje heb ik cardstock van 30,5 x 30,5 cm gebruikt. Het designpapier komt uit de Botanical Gardens serie. kijk maar eens op blz 27 van de spring summer catalogus.

Je ziet daar ook de stempelset Botanical Blooms staan. Op het doosje zitten de bloemen die ik met de Botanical framelits gemaakt heb (blz 26). 
En weet je, je kan alles in 1 bundel kopen.
de Botanical Blooms stamp set, met de bij behorende Botanical Builder Framelits dies en het prachtige Botanical Gardens Designer Series Paper
deze 3 producten in de bundel voor € 63,25.  (en voor dit bedrag mag je nu nog een leuk Sale-a-Bration kado uitzoeken!).

Heb je vragen over het een of het ander, laat het me dan weten.
Wil je iets bestellen, geef dit dan aan mij door.

fijne dag verder.
Miranda





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...