vrijdag 1 april 2016

1 April.

Nee, ik heb geen grapje.
Er is mij wel gevraagd om een trouwkaart te maken. Trouwen op 1 april, dat vraagt om een aparte kaart dacht ik zo.


De Beautiful Ride set is daar uitermate geschikt voor. ik heb met de basic black archival inkt gestempeld en daarna met de waterpennen aan de slag gegaan.
Zo, op het eerste oog, is het een normale kaart, maar binnenin de kaart heb ik ook nog iets gedaan..


het is net of het een grapje is, deze kaart.
hier heb ik de Layered Letters Alphabet gebruikt.

de Sale-a-Bration periode is voorbij, wat was het een groot feest met mooie cadeautjes.
Wist je dat de Annual catalogus bijna voorbij is?
Alle producten zijn nog te bestellen tot en met 31 mei.
vanaf volgende week verwacht ik de Retiredlijst met producten die eruit gaan.
De incolors 2014-2016 gaan eruit en ja hier komen weer 5 nieuwe kleuren voor terug!
wil jij weten welke producten eruit gaan, hou het blog volgende week in de gaten.

fijne dag verder,
Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...