zaterdag 9 april 2016

Hallo Allen,

Omdat er van het weekend een beurs in Nijkerk is, heeft Stampin' Up! een leuke aanbieding.
de stempelset K.J.E.G. (koop je eigen geschenk) een Nederlandse set alleen dit weekend voor de prijs van €25. (ipv €30) .


 deze set kan je als bundel kopen samen met de Giftcard envelope& trims thinlits dies voor de prijs van € 55 (ipv 59,50)
meer info over de Nederlandse stempelset in bovenbalk.

Vind jij het designpapier ook zo mooi, maar vind je de verpakking te groot? Ik heb hier pakketjes van 6, 10 of 12 vellen.
Neem nu het It's My party Blok (blz 5)


en de andere kant.
12 hele vellen voor de prijs van € 7,80.
Wil je allemaal halve vellen dan kan dat ook.

Of de Botanical Gardens (blz27) design papier

6 hele vellen voor € 6,75.

Misschien wil je wel 10 vellen van de Neutrals designpapier (blz 144)


Het gaat dan om de 10 vellen, (van iedere neutrals kleur 1 vel) voor € 6,50

Let wel, de hele vellen kunnen niet door de brievenbus!
Als je vragen hebt, laat het me dan weten.
Wil je iets bestellen, geef het dan aan me door.
Fijne dag verder
Miranda




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...