dinsdag 17 mei 2016

Hallo,

Deze keer een speciale kaart, speciaal voor iemand die 70 jaar is geworden.
Ik ben aan de slag gegaan met de ballonnen pons.
Dawn had een techniek om de ballon iets op te bollen, dus dat heb ik hier ook gedaan. geef net effe een ander effect.
Mijn Tante vond hem iets te simpel voor mijn kunnen maar het blijft wel een leuke kaart.



De letters komen uit de Layered Letters Alphabet.
de 70 heb ik met de dies gedaan Large numbers Framelits.
Gelukkig gaan alle ingrediƫnten voor deze kaart mee naar de nieuwe catalogus!

Vandaag een doos met nieuwe catalogussen binnen gekregen, eindelijk want ik heb er lang op moeten wachten. Beetje mijn eigen schuld, had ik de juiste maar moeten bestellen!
Een deze dagen zullen ze de deur uitgaan, en wie weet bij jou in de brievenbus vallen?

Ik heb de retired lijst weer up to date gemaakt,
zit er nog iets voor je bij, wacht dan niet te lang want op= echt op!

fijne dag verder
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...