vrijdag 10 juni 2016


Hoi,
heb jij wel eens je eigen design zelf gemaakt?  Ik niet.
de stempel set Swirly Bird blijft me maar bezig houden, het is niet alleen de bootjes, vlieger, en vogeltjes en bloemetjes. Er is veel meer mee te doen. Katleen Wingerson liet zien dat dat je, je eigen design papier kan maken. Ik heb de kaart nagemaakt en inderdaad door te spelen met inkt krijg je een prachtig resultaat.

die nieuwe blauwe Dapper Demin incolor is echt prachtig! het effect krijg je door de stempel eerst een paar maal op kladpapier af te drukken, voordat ie op je echte werk gaat.
ach, kijk zelf maar klik  HIER en probeer het gewoon uit!
Fijn weekend!
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...