zaterdag 2 juli 2016

Jeetje, ik heb al een aantal dagen niets laten zien.
de afgelopen week was het nog even studeren. het eerste leerjaar zit erop, na de zomervakantie start ik met het laatste jaar van de opleiding.

Goed, vandaag mijn favoriete hobby opgepakt, Stempelen!

Ik had de nieuwe enamal shapes en de Garden in Bloom set ik in mijn handen,en bedacht deze ga ik gebruiken, maar heb uiteindelijk toch voor de Swirly Birds en de Nederlandse set Recht uit het hart en wel de enamal shapes gekozen.
Dit is hem geworden.
enamal shapes zijn kleine plak figuurtjes, je kan ze vinden in de catalogus op blz 177. Ze zijn er in verschillende kleuren, zelf in een metallic kleur!

Voor nu, ga ik met de voorbereiding beginnen voor de workshop van aanstaande woensdag. De dames willen een doosje maken. ik kan je verklappen, het gaat een leuk apart doosje worden. Nee, ik ga nog niets laten zien.

Heb je vragen over het een of het ander,
Misschien wil je wel iets bestellen,
of wil jij ook dat ik bij jou thuis komt om een gezellige workshop te geven,
stuur me dan een email.
Fijn weekend!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...