maandag 22 augustus 2016

Hallo,

Deze week gaat de hectiek weer beginnen, de studie weer oppakken, daarnaast werken, en tussen alle bedrijven door tijd zien te maken voor mijn grote hobby stempelen.

Afgelopen dagen nog even snel een verzoekje gemaakt. Prachtige cadeau envelopjes. Ja, dat krijg je als je iets leuks aan mensen uitdeelt, dan willen ze meteen ook een eigen voorraadje. Nee, geen groetjes erop, doe maar gefeliciteerd.
Ik dus aan de slag, deze keer oudere designpapiertjes gebruikt.


Ik bedacht dat iets net ballonnen wel leuk zal zijn. Dus de Balloon Celebration blz 24 met de bijpassende pons blz 187 gebruikt. En omdat je met de set Sprinkles of Life blz 106  meerdere kanten op kan, heb ik deze gebruikt en ja ook de bijpassende tree punch blz 188.

de tekst  is er eentje uit de Nederlandse set. (Zie voor meer info de bovenbalk)
Ik heb er ook maar even een label bij gemaakt met de Scallopes Tag Topper, zodat je er iets persoonlijks op kan zetten.

Het blijft toch een leuk persoonlijk cadeautje!

Heb je vragen laat het me weten.
Fijne dag,
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...