dinsdag 30 augustus 2016

Hoi,

Wat is het toch leuk om een demonstratrice te zijn van stampin' Up! Ja, dat heeft namelijk zo zijn voordelen. 1 september komt de nieuwe autumn-winter catalogus uit, en je raad het al. Helemaal goed. Ik heb al een aantal prachtige producten in mijn bezit en, nu,  kan ik het niet laten, om alvast iets te laten zien.

Ik ben voor de muis gegaan je kan ze namelijk heerlijk inkleuren met de markers.

 Is de kaart niet schattig?
tja, jullie moeten nog even geduld hebben, het is nog geen 1 september!
Heb je (nog) geen catalogus, en kan je niet wachten tot 1 september... geef me een email en dan stuur ik je een catalogus tegen verzendkosten naar toe.

Fijne dag
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...