woensdag 10 augustus 2016

Z-Fold kaart

Alleen tot en met 31 augustus kun je deze prachtige Thoughtful Branches set bestellen.

Ik ben aan het experimenteren gegaan. Ik wilde geen standaard kaart maken. Ooit al zo'n Z fold kaart gemaakt en wilde er nu een met bomen maken.


Hij kan hier en daar nog wel een boom gebruiken, maar ik wilde hem al aan jullie laten zien.
de blauwe lucht is design papier onderaan heb ik een groene strook. Het heb heb ik gemaakt door eerst een afdruk met de Hardwood achtergrond stempel te maken en dan smalle stroken te knippen.
de boom is met de Beatiful Branches Thinlits dies gemaakt. de vogeltjes komen ook uit de set. Nu nog een paar denne bomen erbij en dan vind ik de kaart wel af.
Wil jij ook deze mooie set? geef je bestelling dan door, ik ga de 18e augustus weer een verzamelbestelling plaatsen.
Fijne dag,
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...