zondag 4 september 2016


En, heb jij je keuze al kunnen maken?
De nieuwe autumn- winter catalogus staat vol met mooie spullen, en ja,dan is kiezen lastig.
Misschien ben je nog niet met kerstkaarten bezig, dat kan.
Op blz 49 staat een mooie herfst set. Basket of Wishes.
ik heb dit kaartje ermee gemaakt.


Omdat ik geen geschikt designpapier kon vinden ben ik met embossingmallen aan de slag gegaan.
ik heb de nieuwe cable Knit Dynamic blz 13 en 2 oudere mallen (blz 195) de Brick Wall en Woodgrain gebruikt.

De komende dagen ben ik druk met alle voorbereidingen voor het creatief weekend in Rijswijk bezig.
Inmiddels weet ik dat ik deze keer op een andere plek komt te staan. Afgelopen beurs stond ik tegenover het koffie terras, nu heb ik kraam i 16  . kom je binnen dan is dat helemaal achterin de zaal. voor meer informatie en een leuke korting klik hier

De tijdelijke actie Thoughtfull Branches is verlengd, en verkrijgbaar zolang de voorraad strekt, dus laat me weten als je deze prachtige set/bundel wil bestellen.
Nieuw is, er van 1- 21 september special offers zijn. Iedere week zijn er producten met 25% korting te bestellen.
voor de eerste week t/m 7 sept zijn dat
 Klik HIER  voor een pdf bestand.

Heb je vragen over het een of het ander, stuur me een email,
of kom anders lang op het creatief Weekend!
fijne dag verder
Miranda




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...