zaterdag 22 oktober 2016

Oh oh,


Ze zijn uit de doos ontsnapt!

Hoi, afgelopen week heerlijk genoten van een paar dagen weg, maar niet zonder mijn stempels!
Ik dacht ik neem 2 sets mee, "gewoon" 2 sets pakken zonder te kijken welke, wat papier (cardstock en design papier), markers en zwarte inkt een schaar, lijm, Bigshot met embossing mal en thinlits.
met deze spullen moet er toch wel een kaartje te maken zijn?

Tja, ze zijn ontsnapt, wie? nou die muizen, ze zijn uit de doos gekomen en ik heb er leuke creaties mee gemaakt.
deze,

en deze,



en dan heb je genoeg bij je, maar dan net niet die ene mooie tekst?!
Ook de trein is weer gaan rijden. Ik heb er deze kaart meegemaakt.


2 sets die een soort van "must have" zijn in je collectie. En met de markers kan je de stempel inkleuren.

heb je vragen over het een of het ander, laat het me dan weten.
Fijn weekend!
Miranda




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...