donderdag 1 december 2016

Year-End sale

Hallo,

Een paar dagen geleden had ik het er al over, een nieuwe actie in de maand december.





de Year End Sale, oplopende korting tot wel 60%.
Het wordt voor mij lastig om alles hier te laten zien, dus heb ik en prachtige link naar de producten die meedoen.
Hier   vind je alles overzichtelijk.

Via de webshop kan je kijken en ook zelf bestellen mits je een credit card heb,
natuurlijk  kan je je bestelling ook aan mij doorgeven!

Retired list, producten die ons gaan verlaten. klik HIER   en bekijk het Pdf bestand.
je laatste kans om deze prachtige producten te bestellen en van de bundel prijs te profiteren.

veel plezier bij het bekijken van..
heb je vragen, laat het me dan weten
fijne dag
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...