zaterdag 18 februari 2017

Hallo,

Het was me het weekje wel. Werken en leren, leren en werken.
Nee, geen tijd om te stempelen. Vandaag heb ik die schade even ingehaald.
Ik heb onder andere met de Make a Medallion stamp set  gewerkt. Een leuke set en met verschillende kleuren kan je dus de mooiste medallions maken.

Deze set is vanaf 21 februari als Sale-a-Bration kado uit te zoeken bij een besteding van €60,00
Neem HIER  eens een kijkje en bekijk alle sale-a-bration items.

Binnenkort kan je me vinden op de hobbybeurs in Nieuw Vennep. Deze dag geef ik workshops.
Kom dus gezellig langs en schuif gezellig aan.
het weekend van 1 en 2 april ben ik weer te vinden op het creatief weekend in Rijswijk.
Ben je van plan te komen? neem HIER een kijkje en pak die korting!

Heb je vragen, of wil je ergens informatie over hebben,
Misschien wil je wel iets bestellen, dat kan. 21 februari ga ik weer een verzamelbestelling plaatsen.
zet alles op de email en ik zal je antwoord geven.

ben je opzoek naar een wat oudere (gebruikte) set, kijk HIER

Fijn weekend
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...