vrijdag 10 februari 2017

vlinders of een bijtjes?

Ja, stampin' Up! heeft het in het assortiment!
de Dragonfly Dreams is zo'n set er zit van alles in.


Eerst heb ik mijn stempel met 2 kleuren markers beïnkt. Vervolgens gestempeld, toen de bijpassende thinlist dies gebruikt
Zie je het vierkant, deze gemaakt met de Stitched Shape Framelits.

De set/bundel kan je vinden in de spring/ summer op blz 26.
Zoals je ziet zitten er ook bijtjes in.
 En daar kan je dus zoiets als deze kaart meemaken,


een set waar je gevarieerde kaarten mee kan maken.
Heb je vragen over het een of ander,
wil je iets bestellen,
Laat het me weten.
Fijn weekend!
Miranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...