zondag 19 maart 2017

Grateful Bunch

Hoi,

Het is al weer een week geleden, zaterdag 11 maart.
die dag stond de set Grateful Bunch in de spotlight. Je kan hem vinden in de annual catalogus op blz 94.
en de bijpassende posn op blz 186.

De kaarten zijn met deze 3 kleuren gemaakt, crumb cake, pear pizzazz en blusing bride.
en.. dan kan je dus alle kanten op! met en zonder randje, wel of geen vlinders veel bloemen of juist weer niet ....
hier een aantal voorbeelden.


ik bedacht dat dit model ook wel een kwartslag te draaien was.


of deze,
of juist geen randje...

en zo kan ik nog wel even doorgaan.

wist je dat de Sale-a-Bration bijna voorbij is?
Tot en met 31 maart kan je dus nog voor € 60 een mooi kado uitzoeken.
meer info bovenin de balk.

Binnenkort kan je meer weer vinden op het creatief weekend in Rijswijk op 1 en 2 april.
Wil jij met leuke korting naar binnen? neem dan eens ene kijkje in de bovenbalk.
Wil je iets bestellen en dan op de beurs ophalen, dat kan maar geef je bestelling dan voor 27 maart aan mij door.
fijne dag
Miranda




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...