vrijdag 30 juni 2017

Party Time


Hoi,

Het is Party Time!


Feest jij ook met me mee?
Plaats je bestelling voor 7 juli en ontvang 10% korting op je bestelling!

Maar dat is nog niet alles!
In de maand juli kan je weer sparen voor bonus coupons. Bij iedere besteding van €60 krijgt je een coupon bon van €6,00. deze bon kan je dan weer inleveren in de maand augustus. Hoe leuk is dat?

Dit varkentje komt ook uit de This  little piggy set blz 48. ik heb de tekst weggelaten en met sponsje en marker aan de slag gegaan. een stitched framelit gebruikt. de tekst heb ik uit de Happy Birthday gorgeous blz 77 gehaald.

Heb je vragen, laat het me weten.
Fijen dag,
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...