woensdag 6 september 2017

Jij komt toch ook?


As vrijdag zaterdag en de zondag is het dan weer zover, het creatief weekend in Rijswijk.
Deze keer ben ik weer 3 dagen van de partij!
Kom gezellig langs, ideetjes opdoen, misschien wil je informatie over een bepaald product, zoek je een 2e hands set stans of pons? Op mijn kraam kan je van alles vinden.
Tijdens de beurs heb ik een leuke bomen actie!
Wil je meer informatie over de beurs,en met een leuke korting naar binnen, neem dan HIER een kijkje.

De tijd van doosjes en kleine cadeautjes komt er weer aan.


In de jaarcatalogus op blz 77 en 189 vind je het Foil Frenzy Specialty Designer Series Paper. dit papier is ideaal voor het maken van doosjes, tasjes maar staat ook leuk op een kaart.

Hier de stempel set Happy Birthday Gorgeous gebruikt.

Ik ga weer verder met mijn voorbereidingen voor het creatief weekend.
Kom gezellig langs!
Tot dan,
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...