zaterdag 10 februari 2018

Hoi,

Bijna is het valentijn, bijna mag ik een workshop geven aan 17 studenten van de Haagse Hoge school. Wat een eer om hiervoor gevraagd te worden!
De voorbereidingen zijn in volle gang. Een van de kaarten die er gemaakt gaat worden is deze


Met de sweet & sassy framelits (blz 214)  en de stempels uit de Heart Happiness (voorjaarscatalogus) combineren goed en met de panda's van de Sale-a-Bration werken is altijd leuk.
Ja, ik weet het, waar zijn alle rode en roze tinten?  bij deze kaart wilde ik wat andere tinten toevoegen om het wat neutraler te houden.
De andere projecten die gemaakt gaan worden,  hou ik nog even geheim.

Hou het blog in de gaten want vanaf 16 febr komen er nieuwe sale-a-bration producten bij!

Heb je vragen of wil je een bestelling doorgeven, laat het me weten.
Fijn weekend
Miranda







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...