donderdag 15 februari 2018


Wat vind je van deze kaart?



Ik ben helemaal weg van de stempelset en de embossing mal. Beide zijn vanaf 16 febr als sale-a-bration kado uit te zoeken bij een besteding van €120.
De bloemen heb ik ingekleurd met de stampin blends.( voorjaars blz 31)
Als je goed kijkt zie je dat ik op de achtergrond van de kaart een vlinder heb gestempeld.

Ik heb nog een andere kaart met dezelfde set gemaakt.
Een totaal ander effect.

Ik heb alleen de bloemen gebruikt, ingekleurd en uitgeknipt. Je ziet het niet goed maar ik heb middelste bloem er nog een keer opgeplakt met een dimentionals voor een 2D effect.

Vind jij deze set ook leuk, plaats dan een bestelling van €120 en kies deze set als sale-a-bration kado.
Heb je vragen laat het me weten.

Fijne dag
Miranda






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...