zondag 18 maart 2018


Hoi,

Gisteren stond ik samen met Arianne op de hobbybeurs in Nieuw Vennep. 
Om 10 uur ging de deur open en vanaf dat moment hebben wij niet stil gezeten.
De kraam stond vol met prachtige creaties, iedereen bedankt voor de complimenten.

Zo goed al ik kon een ieder te woord gestaan en de vragen beantwoord. Ik kan me voorstellen dat je misschien nog meer vragen hebt over een kaart, stempel, bestellen of een workshop... Blijf er niet mee zitten, zet je vraag op de email dan kan ik je antwoord geven.

De workshop was ook een hit, iedereen die heeft deelgenomen is met een prachtige kaart naar huis gegaan!
Wil je in de toekomt een workshop volgen bij Arianne of mij laat het me weten.

De Panda's en de bloemen stempel waren toch wel een van de favorieten!


Wil jij de panda set?
Het is een Sale-a-Bration set en kan je uitkiezen als je voor 31 maart een bestelling plaats van €60.
meer info vind je HIER

Goed, alle spullen zijn weer opgeruimd en kan ik mij gaan voorbereiden op
het creatief weekend op 6, 7 en 8 april in Rijswijk.
Wil je met leuke korting naar binnen?  HIER  vind je een kortingscode en meer informatie.

Fijne dag,
Miranda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Dag,  Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier iets van mij heb laten zien. vanaf 6 september gaat de mini catalogus september- dece...